100% românesc, cazinoul lui Vlad sau cum să faci marketing inteligent

0
174

Vlad Cazino reprezintă o dovadă vie a faptului că marketingul inteligent te poate transforma într-un lider de piață în scurt timp.

Povestea lui Vlad Cazino a început în primăvara anului 2018, când compania suedeză Kindred Group, fosta Unibet (cel mai cunoscut brand din cele 11 din portofoliu), a decis că piața de gambling autohtona merită un cazino online cu specific românesc, abordând cel mai celebru mit românesc, cel al vampirului Dracula.

Încă de la lansare, Vlad Cazino a mizat, pe lângă oferta impresionantă, bonusuri constante și o echipă de relații cu clienții rapidă și bine pregătită, și pe metode inteligente de marketing.

Pornind de la mitul vampirului Dracula, creatorii proiectului Vlad Cazino au dat naștere unor personaje ce s-au bucurat rapid de aprecierea publicului.

„Zmecherie pe vampirie” – celebra deja expresie rostită de vampirul Vlad a intrat în folclor și este folosită tot mai des de români chiar și în viața de zi cu zi.

Partenerul său, morocănosul Igor, joacă și el un rol important în strategia de marketing a Vlad Cazino, la fel ca și pasionatul de sport Lucian. Iluzionistul Vlad Grigorescu a devenit și el parte din acest proiect și aparițiile sale au adus plus-valoare.

Fie că a fost Ziua îndrăgostiților, Paște, Crăciun sau Halloween, Vlad Cazino a profitat de fiecare eveniment major al anului pentru a comunica, într-un mod atrăgător și inteligent, noile oferte. Strategia Vlad Cazino implică și mult umor, ceea ce face că ofertele să ajungă mult mai ușor la public.

În 2019, Vlad Cazino a reușit și un parteneriat cu festivalul de muzică Untold, iar clienții au putut câștiga pachete Super-Vip. În plus, cu ocazia reclamei în care compania a comunicat oferta pentru festivalul Untold, l-am putut vedea și pe morăcănosul Igor distrandu-se pe muzica mixată de Vlad.

Vlad Cazino a reușit să facă și o punte de legătură intre evenimentele sportive ale anului și și-a prezentat ofertele în timpul marilor competiții din fotbal și tenis, integrându-l în scena pe Lucian. Cumva, Vlad a reușit de fiecare dată să-i arate că tot jocurile de noroc sunt mai distractive.

Pe lângă bonusul impresionant de bun venit (100% până la 999 RON, 30 de rotiri gratuite plus 5 tokenuri gratuite la Jackpot Power), clienții Vlad Cazino se bucură și de o ofertă impresionantă ce include mese de ruletă și blackjack clasice, dar și cu dealeri LIVE, numeroase camere de bingo online și peste 300 de sloturi oferite de cei mai renumiți provideri (NetEnt, NextGen, GreenTube Novomatic Interactive, Play n”Go, Williams Interactive, NextGen, QuickSpin, Yggdrasil, Relax Gaming, Casino Technology). În plus, clienții au și posibilitatea de a juca fară mize reale, doar pentru amuzament.

De asemenea, Vlad Cazino s-a remarcat în țara noastră și printr-un departament de Relații cu Clienții foarte bine pus la punct, dar și retrageri și timp de încărcare al jocurilor foarte rapide.

Vlad Cazino face parte din Kindred Group, un gigant de pe piața internațională de gambling online, cu peste 20 de milioane de clienți activi în cele aproximativ 100 de țări în care își desfășoară activitatea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

20 − 14 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.