Comunicare / Către toți utilizatorii SC Ecoaqua, Călărași

0
26
Ecoaqua SA Călărași

Avand in vedere  sesizarile locatarilor din zona blocuri D, ca urmare a  faptului ca nu au fost anuntati de oprirea temporara (intre orele 9.00-12.00) a furnizarii apei in data de 03.10.2017 si datorita calitatii apei de la robinet din cauza manevrelor de reluare a furnizarii apei, precizam urmatoarele:

  1. Comunicarea intreruperii partiale a furnizarii apei (maxim 5 ore) pentru o anumita zona sau strada, care necesita o minima urgenta, se face in ziua precedenta actiunii, prin mai multe cai de informare:

– pagina de facebook.com/ecoaquacalarasi,

            – prin website-ul www.ecoaqua.ro, sectiunea Avarii si intreruperi

– prin  rubrica Mesaje-Avarii din  aplicatia   “Contul meu ECOAQUA”    pe care utilizatorii si-l pot crea pe website-ul www.ecoaqua.ro sectiunea Autentificare/Inregistrare cont

  1. Dupa terminarea lucrarilor ce au determinat oprirea apei, se executa manevrele de realimentare a zonei prin actionarea treptata a vanelor, concomitent cu spalarea retelei prin hidrantii stradali si vanele de golire, urmata de prelevarea probelor de apa pentru analize.

Datorita perioadei  mari de  utilizare a retelelor (uneori de peste 40 de ani) exista depuneri pe peretii interiori ai acestora. Depunerile se antreneaza la reluarea furnizarii, din cauza vitezei mari de circulatie a apei, ele fiind eliminate in mod normal prin hidranti, la spalare.

Pot fi si situatii in care timpul de spalare pentru eliminarea acestor depuneri nu este suficient (cazul intamplat in zona blocuri D), astfel ca la robinetul consumatorului poate ajunge apa cu o turbiditate crescuta. De aceea se recomanda a nu se folosi apa in scop potabil imediat dupa pornire, ci numai dupa limpezire. 

                                                          Departament  Comercial

ECOAQUA SA Calarasi/ 04.10.2017

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

eighteen + 6 =