Mix Music Show / Drept la replică

0
62

In urma publicării unor secvențe din RAPORTUL PRIVIND ANALIZAREA ACTIVITĂŢII CENTRULUI CULTURAL JUDEŢEAN CALARAŞI, atat in publicatia dvs. cat si pe site-ul sau pe pagina dvs. de facebook, in care se fac referiri ample la Compania Artistica Mix Music Show, pentru corecta si completa informare a cititorilor, in virtutea art. 30 alin. 6 si 8 si art. 31 alin. 4 din Constituția României si a legislatiei privind dreptul la replica in presa scrisă, va solicitam sa prezentați si informațiile puse la dispoziție de Compania Artistica Mix Music Show, in acest caz.

PENTRU UNELE SPECTACOLE, ÎN LOCUL PREŢULUI REAL SUNT TRECUTE DOAR ONORARIILE ACTORILOR, NU ŞI CELELALTE CHELTUIELI!

De exemplu: Referitor la spectacolul “Mă mult la mama”, în raportul menţionat se spune că „realizarea evenimentului ar costa doar 6.000 de lei!“ Adevarul este ca doar actorii costa 6.000 de lei. Restul pretului inseamna realizarea evenimentului, organizarea, producerea si desfasurarea lui conform caietului de sarcini, ofertei si contractului pe care noi le-am respectat, precum si impozitele pe drepturile de autor aferente sumei mentionate. Conform contractului si a ofertei, in sarcina Companiei Artistica Mix Music Show SRL au intrat: 1) pentru fiecare spectacol de teatru pentru adulti (ca a fost dat exemplu) : – organizarea evenimentului de la „A“ la „Z“ precum si realizarea, producerea şi desfăşurarea lui – angajarea si remunerarea artiştilor, a tehnicienilor de scena si a colaboratorilor – asigurarea echipamentului sceno — tehnic (scenă, gradene, lumini, instalaţie de sunet, efecte speciale, back – line, decoruri, butaforie, recuzită) – asigurarea echipelor de acces in sala: control bilete, plasare, garderoba, etc. – asigurarea tehnoredactării, tiparirii afişelor publicitare, invitaţiilor, fluturasilor precum si distribuirea acestora în spaţii deschise şi închise în toată raza judeţului şi în oraşul Călăraşi: afişe mari – 1.000 buc, afişe A3-4.000 buc, flyere-5.000 buc, invitatii A6-100 buc. – amplasarea de bannere, mesh-uri, roll-up-uri in zonele exterioare sălii „ Barbu Ştirbei” – asigurarea casei de bilete ce a fost amplasata în faţa Consiliului Judeţean precum si a personalului aferent – inregistrarea spoturilor audio de promovare a evenimentelor – asigurarea caravanei stradale – mediatizarea (publicitatea) programului stagiunilor prin toate mijloacele media locale (presa, site-uri, facebook, etc.) – asigurarea montarii-demontarii si transportului decorurilor in spatiile stabilite (nu spune nimeni cat costa o autorizatie pentru accesul in Bucuresti a unui camion de 7,5 tone cu care s-au transportat decorurile) – transportul, cazarea si masa echipei tehnice, artiştilor, staffului, organizatorilor – asigurarea transportului, încărcatul si descărcatul echipamentului tehnic, montajul si demontajul acestuia, asistenta tehnică în timpul spectacolelor – asigurarea logisticii, a tehnicii si a resurselor umane de care dispunem – asigurarea personalului pentru probe ( fotograf, cameraman,etc.) – asigurarea montarii pozelor si imaginilor/secventelor realizate la eveniment in urma acordului artistului/Teatrului/regizorului, etc., precum si imprimarea lor pe CD/DVD – redactarea raportului de activitate dupa finalizarea evenimentului, unde se aduna probele si se depune cu procesul verbal de finalizare eveniment 2) pentru toate spectacolele de adulti (provovarea generala a Stagiunii- o alta cheltuiala ce se regaseste/ impartit in toate spectacolele) : – asigurarea tehnoredactării, tiparirii afişelor publicitare, invitaţiilor, fluturasilor precum si distribuirea acestora în spaţii deschise şi închise în toată raza judeţului şi în oraşul Călăraşi: afişe mari – 11.000 buc, afişe A3-10.000 buc, flyere-70.000 buc, mesh-uri montate pe fatada Consiliului Judetean . – caravană audio cu spotul general al stagiunii – autoturism cu sofer – promovare pe facebook si site Comisionul firmei de 10% – asa cum este legal si normal sa existe un profit la societate (doar nu să facem muncă voluntară) precum si toate taxele si impozitele la stat. Ca atare, este normal ca spectacolul “Mă mult la mama” sa nu coste doar 6.000 de lei in conditiile in care noi avem atat de multe obligatii de respectat si de realizat efectiv. Nota: Noi nu am avut contractul si oferta de 6000 lei si am facturat 12000 lei. ÎN RAPORTUL MENŢIONAT NU SE IAU ÎN SEAMĂ TOATE ACTELE Curtea de Conturi (care este un organ de control) nu a găsit nimic. Se spune că au fost făcute sesizări la DNA şi că s-au dus toate actele la DNA, însă pe noi nu ne-a chemat nimeni nici măcar ca să dăm o declaraţie (cum ca ar fi ceva probleme). Credem că este rea-credinţă din partea comisiei, pentru că dacă nu e reacredinţă, e prostie! Actele au fost trecute cu vederea şi, în locul lor, mai important a fost un telefon dat şi o ofertă transmisă prin e-mail (probabil)! Nu au fost luate în calcul actele oficiale care sunt conforme cu cele trecute în caietul de sarcini şi care se găsesc la Centrul Cultural cu numere de inregistrare! Probabil că Centrul Cultural putea să facă anumite acţiuni, pe altele, probabil nu putea să le facă. Dar costul total al reprezentaţiei spectacolului „Ma mut la mama” nu ar fi fost cu siguranta doar 6.000 de lei, sumă care reprezinta doar onorariul actorilor! NU! – „ANGAJAŢII MIX MUSIC“ SUNT, DE FAPT, SOCIETĂŢI COMERCIALE CARE PRESTEAZA SERVICII CONFORM CONTRACTELOR, RESPECTÂND, ÎN TOTALITATE, LEGEA! Persoanele prezentate în raport drept „angajaţii Mix Music“ NU SUNT ANGAJAŢII COMPANIEI! Achiziţiile acestor firme în relaţia cu Centrul Cultural au fost făcute numai prin SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice) (asta am inteles de la administratorii societatilor, cand i-am intrebat), respectând în totalitate legea! Compania Artistica Mix Music Show are incheiate cu aceste firme contracte de prestări servicii. Aceste societati prestează diverse servicii conform unui contract, servicii pentru care s-au făcut plăţi, întotdeauna prin bancă, în baza facturilor emise de aceştia! Însă raportul extrapolează anumite fapte, neluând în seamă actele şi legea, si doar făcându-se presupuneri, pe baza unor articole de presă apărute în diverse publicaţii. Compania Artistica Mix Music Show SRL nu este in masura sa hotarasca ce fac unii administratori cu firmele lor, in primul rand pentru ca asta ar insemna discriminare. DE CE S-A DETERIORAT RELAŢIA MIX MUSIC CU CENTRUL CULTURAL? Referitor la folosirea angajaţilor Centrului Cultural de către compania noastră, vă precizăm că acest lucru nu este adevărat. Nu am avut niciodată nevoie şi nu am fost folosit niciodată niciun om de la Centrul Cultural. Ceea ce nu spune nimeni este că atunci când Centrul Cultural a organizat un eveniment mai mare, în nume propriu, (deci nu evenimentele noastre) ne-au solicitat! Pentru aceste lucruri exista dovezi, exista corespondenta oficiala purtata prin adrese cu numere de inregistrare. Dânşii nu puteau sa duca evenimentul la bun sfarsit, nici din punct de vedere al personalului calificat, nici ca tehnică, nici ca organizare, nici ca realizare, deoarece realizarea unor evenimente este deosebit de complexa. Iarasi este, din punctul nostru de vedere, rea-voinţă. Se intenţionează creearea unei confuzii, amestecarea lucrurilor. In concluzie, noi nu aveam cum sa folosim angajatii Centrului Cultural cand noi i-am ajutat pe ei atunci cand ne-au solicitat.

OBLIGAŢIILE COMPANIEI ARTISTICE MIX MUSIC PREVĂZUTE ÎN CONTRACT, PENTRU ORGANIZAREA, PRODUCEREA ŞI REALIZAREA EVENIMENTELOR, LE-AM RESPECTAT, DE FIECARE DATĂ!

Compania Artistica Mix Music Show SRL nu a făcut decât să respecte un caiet de sarcini. In urma caietului de sarcini se face o ofertă, în care spui exact ceea ce urmeaza sa faci si care trebuie să corespunda cu cerintele caietului de sarcini. Apoi se incheie un contract. Noi n-am făcut nimic altceva decât să respectăm aceste acte! Drept dovadă, au fost controale de la Curtea de Conturi în fiecare an şi nu au fost găsite nereguli privind obligaţiile noastre. Conform caietului de sarcini, obligatiile Companiei Artistice Mix Music Show sunt: • angajarea si remunerarea artiştilor, a tehnicienilor de scena si a colaboratorilor; • stabilirea programului si a portofoliului stagiunilor cu consultarea prealabila a beneficiarului, • asigurarea echipamentului sceno — tehnic (scenă, gradene, lumini, instalaţie de sunet, efecte speciale, back – line); • asigurarea echipelor de acces in sala: control bilete, plasare, garderoba, etc.; • asigurarea tehnoredactării, afişelor publicitare, invitaţiilor, fluturasilor si distribuirea acestora; • amplasarea de bannere, mash-uri, roll-up-uri in zonele exterioare sălii „ Barbu Ştirbei”,etc.; • mediatizarea programului stagiunilor prin toate mijloacele media locale; • asigurarea caravanei stradale; • asigurarea montarii-demontarii si transportului decorurilor in spatiile stabilite ; • servicii de afişare in spatii deschise, pe toată raza judeţului Calarasi; • transportul, cazarea si masa echipei tehnice, artiştilor, staffului, organizatorilor; • distribuirea biletelor si abonamentelor de intrare la spectacole si decontarea lor la Centrul Cultural Judeţean Calarasi. • asigurarea transportului, încărcatul si descărcatul echipamentului tehnic, montajul si demontajul acestuia, asistenta tehnică în timpul spectacolelor • conceptul propriu privind prestarea serviciilor; • programul de principiu al stagiunilor; • asigurarea distribuirii biletelor de spectacol; • logistica, tehnica si resursele umane de care dispune operatorul economic • asigurarea la fiecare data programata: – spectacolul cu distribuţia angajata prin contractul subsecvent; – echipamentul tehnico – profesional; – personalul de acces in sala – recuzita si decor; – promovarea activităţilor prin toate mijloacele accesibile beneficiarilor calaraseni • redactarea cate unui raport punctual al fiecărui eveniment atasand acestuia un afiş a respectivului spectacol precum si a unui CD cu selecţii din spectacol • prestarea serviciilor prevăzute în caietul de sarcini cu profesionalismul şi promptitudinea cuvenite angajamentului asumat • îndeplinirea tuturor cerinţelor şi clauzelor acordului-cadru şi ale contractului subsecvent respectând şi aplicând cele mai bune practici în domeniu • asumarea raspunderii pentru realizarea corespunzătoare a activităţilor administrative aferente acordului-cadru cu implementarea corespunzătoare a contractelor subsecvente • obligatia de a detine echipament tehnic profesional (scena, sunet, lumini, ecrane cu leduri, generator de curent electric, video-proiectii, lasere) propriu care sa fie utilizat la serviciile prestate • supravegherea prestarii serviciilor, asigurarea resurselor umane, materialele, instalaţiile, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de prestarea serviciilor cuprinse in caietul de sarcini Pentru respectarea si realizarea tuturor obligatiilor, Compania Artistica Mix Music Show a trebuit sa faca urmatoarele: 1.Vizionarea mai multor piese de teatru pentru a stabili nivelul şi calitatea spectacolului. 2.Contactare companie, teatre sau impresari pentru negociere oferta de preţ artişti sau spectacole 3.Deplasare pentru negocirea sau stabilirea detaliilor contractului de prestări servicii şi semnarea acestuia 4.Tehnoredactare ofertă şi depunerea acesteia 5.Tehnoredactare afişe, flyere, invitaţii, diplome, premii,etc 6.Tipărirea afişelor dimensiuni mari (70 x 100) A3, A4, flayerelor, invitaţiilor, diplomelelor,etc 7.Înregistarea spoturilor audio de promovare a evenimentului: pentru caravana audio, spoturi de început (intro) şi sfârşit de spectacol (outro) 8.Promovarea evenimentului în presa scrisă şi on line 9.Promovare în media şi pe reţelele de socializare (site-uri, Facebook, Youtube, Twitter,etc) 10.Afişajul materialelor promoţionale(Afişe 70×100, afişe A3, afişe A4) şi distribuirea acestora (flyere şi invitaţii) inclusiv prin campanii promoţionale în şcoli, licee. 11.Design, tehnoredactare şi printare meşuri pentru scenă şi pentru clădiri, montarea şi demontarea acestora. 12.Asigurarea spaţiului necesar vânzării de bilete (casa de bilete) cât şi a personalului aferent 13.Promovarea evenimentului prin caravana audio stradala 14.Stabilirea desfăşurătorului evenimentului şi strategiei de realizare a acestuia 15.Transportul echipamentelor tehnice (scena, sunet lumini, ecrane cu led, generator, etc) şi a decorurilor necesare desfăşurării evenimentului, tur/ retur. 16.Transportul actorilor şi artiştilor tur/retur. 17.Asigurarea de cazare şi masă pentru artişti, actori, staff de organizare, staff tehnic. 18.Asigurarea personalului tehnic şi de organizare pentru bună desfăşurare a evenimentului- regie artistică, regie audio, scenografie, lumini, operatori video, personal pentru accesul în sală, personal la serviciul de garderoba, 19.Asigurarea serviciilor de curăţenie şi întreţinere a acesteia pe parcursul evenimentelor prin contractarea serviciului cu firme autorizate din domeniu 20.Asigurarea toaletelor ecologice şi a serviciului de curăţare şi întreţinere a acestora. 21.Colaborarea cu Poliţia Locală, Jandarmerie, Poliţia rutieră 22.Asigurarea gardurilor de protecţie tip jandarmerie la scenă şi pentru blocarea căilor de acces realizate în colaborare cu Poliţia locală 23.Filmarea şi fotografierea momentelor din cadrul evenimentului 24.Realizarea dvd-urilor cu poze şi video cu momente reprezentative din timpul evenimentului pentru procesul verbal.

COMPANIA ARTISTICA MIX MUSIC SHOW SRL

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

three × 4 =